wtorek, 3 kwietnia 2012

Nie zjem chleba z marketu ani z piekarni

Wiecie co ja teraz robię ??

Opowiem właśnie jem chleb na naturalnym zakwasie, domowego wypieku - nigdy już nie zjem chleba z marketu czy z piekarni, bo dobrze wiem, co jem, nie wiem co pan piekarz dokłada tam do swojego chleba, skąd mam wiedzieć do piekarni mnie nie wpuści a wiadomo że, każdy chce dziś zarobić i często naszym kosztem.
No to ja jem ten smaczny ciemny chlebek na naturalnym zakwasie bez chemii, bez tablicy Mendelejewa … może kiedyś podam wam przepis chodź szczerze minęło sporo czasu zanim doszedłem do perfekcji od samego zakwasu po wyrabiania ciasta i pieczenia
Teraz rozumiem słowa „chleba naszego” myślę, że taki chleb jest bezcenny ma mnóstwo witamin nie ten co w markecie lub w sklepie z eko-żywnością – wielkie ściemy sprowadzane z Chin
Musimy opowiedzieć sobie czy chcemy jeść tanio i łatwo  czy zdrowo. No cóż, odpowiedź jest jasna. Nic co łatwe nie daje nam satysfakcji stąd potem nasze problemy w różnych sferach życia, bo wszystko nam łatwo przychodzi itp. Nie ma stopnia trudności i szybko się nudzimy.

Pozdrawiam was wszystkich dzięki za odwiedziny myślę, że to na dzisiaj wszystko jutro też podzielę się z wami moimi myślami piszcie komentujcie pytajcie blog to dla mnie swojego rodzaju nowe wyzwanie. Tym bardziej mi na tym zależy wszystkim ponieważ to mój pierwszy blog.

4 komentarze:

  1. Postanowiłem ze jutro napisze przepis na chleb który jem !!

    OdpowiedzUsuń
  2. A będę go mogła napisać też u siebie na: www.kamilakoscielniak.blogspot.com?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie piekłam własnego chleba, jem zazwyczaj pełnoziarnisty, ale z piekarni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę smacznego :D hmm wiem że, mam racje :D no cóż nie lubię „chleba z szynka” :D co znaczy ten chleb z szynka to będzie każdy wiedział kto oglądał 99 zawodów na TVN style

    OdpowiedzUsuń